GÜZ ÇİÇEĞİ

Sevgili arkadaşım
(o kendini biliyor:))),bak bana hediye olarak aldığın çiçeğin neredeyse bütün tomurcukları açtı.Gelinlik kız gibi oldu maşallah(o nasıl oluyorsa artık...)
Bu güzelliği seninle paylaşmak istedim.İnşallah uzun süre daha solmadan kalır.Sonbaharın hızlı bir giriş yaptığı bu mevsime inat ne kadar canlı ve parlak...Çiçeklerin dilinden pek anlamam;gerçi bu çiçek beni hiç üzmedi.Kendi halinde takılıyor.Sorumluluklarının farkında olsa gerek.Belki de yaşamayı öğrenmiştir.
Tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum sana...

Yorumlar

  1. bu benim getirdigim cicek mi, emin olamadim inan Meryemcim, eger öyleyse belli ki o da seni sevmis, böyle güzellesmis, iyi anlastiginiza sevindim :) rica ederiz efendim ne demek, cicekler bile emegi, sevgiyi, ilgiyi karsiliksiz birakmiyor..
    Yeterince emek, sevgi ve ilgi ile insan neler yapabilir, senin blogun bize bunu da göstersin umuyorum, nice güzel paylasimlar temennisiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Senin çiçek hanım iki günde açılıp saçıldı.Yerini sevmiş belliki.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder