6 AYLIK BEBEK EK BESİNİ


Herkese merhaba; nasılsınız? Aralık ayı ve son birkaç aydır ülkemizde yaşanan acı olaylar hepimizi derinden sarstı maalesef. Üst üste yaşanan bu olaylar beni derinden etkiledi. Görmezden gelsen olmuyor, görüp bir şey yapamamak olmuyor... Olmuyor işte, yakışmıyor bu kötülükler. İnsanın doğasına aykırı bu tarz olayların son bulmasını ümit ediyorum.
Çocuklarımız, bebeklerimiz büyüyor. Onları huzurlu bir ortamda yaşatmaya çabalıyorum. Sağlıklı olmaları için çabalarım. Bir anne olarak enerjimi onların sağlığına ve huzuruna harcıyorum.
İpek kızımız 6. ayını doldurdu. Ek besine geçtik artık. Hızlı bir geçiş yapmadım. Sevdiği tatları bulmaya çalışıyorum. En çok neyi yerken zevk alıyor, hangi tatları beğeniyor bunları keşfetmeye çalışıyorum. Günde bir kaşık yiyor bazen, bazen daha fazla. Hastalık ve diş çıkarma dönemlerinde hiçbir şey yemek istemiyor doğal olarak. Ben de sadece anne sütü veriyorum.
İki günde bir muz ve mandalina yediriyorum.
Yarım muzu rendeleyip içine yarım mandalina sıkıyorum. Bunları yemeyi çok seviyor. Mandalinadaki c vitamini bu soğuk kış günlerinde iyi bir vitamin kaynağı oluyor.
Sağlık ve huzur dolu günlerin daim olması dileğiyle...


Yorumlar