ÇERÇEVE BOYAMA,RİCH MULTİ SURFACE

Herkese merhaba; uzun zamandır vakit bulup da yeni yayın yapamıyorum.Son günler çok yoğun geçiyor.Özellikle yarı yıl tatiliyle zaman yetmiyor yapılacaklar için.Öncesinde benim masal eğitimi kursları epey vaktimi aldı.Bu ayın 30'unda da yaratıcı drama eğitmenliği kursuna başlıyorum.
Bugün paylaşacağım konunun bu yazdıklarımla pek bir ilgisi yok aslında.Geçenlerde yeni bir boya ile tanıştım.Boyanın adı Rich Multi Surface. Ahşap, deri, cam, demir, polyester, kumaş vb... tüm yüzeylere rahatlıkla uygulanabilen su bazlı bir boya. Kullanımı oldukça kolay. Ben deneme çalışması yapmak için elimde olan bir çerçeveyi boyamakla başladım işe. Sert plastik altın renkli bir çerçeveydi ve evin hiç bir yeriyle bir uyum sağlamıyordu renk itibariyle. Ben çerçeveyi yumuşak uçlu bir fırçayla boyadım. Aslında çerçeve gibi küçük yüzeylerde ponpon fırça kullanmak daha pratik oluyor.Fakat elimde ponpon fırça yoktu buna rağmen istediğim sonuca ulaştığım için mutlu oldum.
Boyanın güzel taraflarından biri çok çabuk kuruyor olması. Çerçevenin bir kenarını boyarken diğer kenar hemen kurudu. Toplamda üç kat boya attım. Katlar arası boya atarken ilk katın iyice kuruduğundan emin olun. Sonra istediğiniz renge ulaşana kadar boyamaya devam edin. Bir sonraki yayında mobilya boyamayı paylaşacağım. Yatak odasındaki komodinleri de beyaza boyadım;)
Görüşmek üzere sevgiler

Yorumlar