TAVUKLU ARPA ŞEHRİYE SALATASI


MALZEMELER
2 su bardağı arpa şehriye
1 adet tavuk göğsü
2 adet orta boy kırmızı biber
3 adet orta boy yeşil biber
1 su bardağı mısır
1 adet limon ( isteğe bağlı )
2 adet yeşil soğan ( isteğe bağlı )
Tuz, karabiber, zeytinyağı

HAZIRLANIŞI
Tavuk göğsünü haşlayıp elinizle ufalayın.
Arpa şehriyeyi zeytinyağında kahverengileşinceye dek kavurun.
İki su bardağı su ile şehriyeleri pilav gibi pişirin.
Ben bir bardak tavuk suyu, bir buçuk bardak su ile pişirdim.
Şehriyeler suyunu çekince biraz soğumasını bekleyin.
Biberleri ve soğanı küp küp doğrayın.
Ilık olan şehriyeler ile bütün malzemeleri karıştırın.
Tuz ve karabiber ekleyip servise sunun.
İsterseniz limonsuz ve soğansız da servise sunabilirsiniz.
Ben misafirlerin tercihine bıraktım. Bu yüzden ayrı bir tabağa soğanları doğrayıp koydum, ekşi sevmeyenler için de limon suyunu sıkıp servisin yanında sundum.
Afiyet olsun.

Yorumlar