KOZALAK SÜSLEME


Herkese merhaba; nasılsınız? Biz Ankara’dan döndüğümüzden beri ailece hasta olduk. Bir haftadır hastalıkla mücadele ediyoruz. Kısmen toparlandık sayılır.


IV. Zeka ve Yetenek Kongresi için Ankara’ya gittiğimizden bahsetmiştim önceki yazımda. Kongrenin ilk günü ben kongredeyken Selim babasıyla birlikte ODTÜ’nün bahçesinden kozalak toplamıştı.


Eve döndüğümüzde henüz hasta değildik. Selim’le birlikte kırtasiyeden minik renkli ponponlar aldık. Eve geldik bir güzel süsledik. Selim ponponları dolma doldurur gibi kozalakların içine yerleştirdi. Ertesi gün o, okula gidince ben de ponponlar düşmesin diye silikon tabancasıyla her birini yapıştırdım. Kozalağın kök kısmına da paket iplerinden kesip yapıştırdım. Salonda uygun bir yere astım süslediğimiz kozalakları. 


Akşam eve gelince hemen dikkatini çekmiş. ‘’Anne bu kozalakları birlikte süsledik di mi, babamla ben Ankara’da ormandan toplamıştık’’ dedi. Böylece küçük bir kozalak sayesinde hafızasına bir Ankara anısı eklenmiş oldu. Daha ne olsun!
Bunun yanı sıra çok da güzel asılacak bir dekorumuz oldu. Yolunuz çam ağaçlarının olduğu bir yere düşerse siz de deneyin derim. Hem çocuğunuz için eğlenceli bir ortam hazırlarsınız hem de çok güzel bir dekorunuz olur küçük bir kozalak vesilesiyle…

Yorumlar

Yorum Gönder