YARATICI DRAMA, ÇEMBERDEYİZ



Herkese merhaba, aniden gelen sıcaklarla hayatımda hızlı akışlar olmaya başladı. Yetişmeye çalıştığım tatlı heyecanlar içindeyim. Bu sabah drama danışmanım Müjdat Ataman, yaratıcı drama liderliği bitirme projem onayladı. Çok mutlu oldum. Dün ve önceki haftalarda başladığım yaratıcı drama 3. aşama lider yardımcılığı gönüllü çalışmam da keyifle sona erdi.

6. aşamayı tamamlamış ve bitirme projesi onaylanmış olarak katıldığım 3. Aşama yaratıcı drama atölyeleriyle tüm bilgilerim tazelendi. Belli bir yol kat etmiş biri olarak atölyelere katılmak bambaşka bir deneyim sundu. Yapılan çalışmalara daha bilinçli, daha dikkatli gözlemleme ve deneyimleme fırsatı yakaladığım için çok mutluyum. Seneler önce okuduğun bir kitabı yeniden okumak gibiydi. Yeni farkındalıklar kazanma şansım oldu.


Neleri hatırladım peki? Dramatik durum, dramatik an, rol kartları, epik tiyatro (Brecht), forum tiyatro, görünmez tiyatro, epik tiyatro, maske yapımı, Aristo (katarsis) vb.

Tüm aşama boyunca yaratıcı drama çalışmalarının yanı sıra yazmak için de bol bol hikaye topladım, teknik konuları tazeledim. Dikkatle bakınca ve akışta kalınca yaşanılan her şey insanlığın gelişimine hizmet ediyor.  Sanırım öğrendim akışta kalmayı. Herkese keyifli bir hafta diliyorum.

Yorumlar

  1. Drama eğitimi alıp okullarda uygulayan öğretmen olarak adınıza sevindim..
    Inşallah herşey daha iyi olur

    YanıtlaSil
  2. sizin adınıza çok sevindim hayırlı olsun bakalım zor tabi pek anlamam ama anlattığınız kadarıyla baya aşamadan geçiyorsunuz. Allah yardımcınız olsun saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Yaratici drama egitimini sonuna kadar göturmene hayran oldum. Ben üçuncu asamada biraktim. Mujdat Hoca harika bir hocadir. Süpersin😘

    YanıtlaSil

Yorum Gönder