HEDİYE YAĞMURUNA TUTULDUM:)


Geçen Pazar çok beğendiğim ve temin edemediğim Bebeğim derginin elime ulaşmasıyla çok sevindiğimi belirtmiştim. Sürprizler arkası kesilmedi. Ertesi gün hiç de alışık olmadığım bir saatte kapı zilinin çalmasıyla uyandım. Önceki gün çok yorulduğum için kendime bir saat fazladan uyku hediye etmiştim. OlmadıL Kapıyı açtım bir de ne göreyim postacı… Yani normalde postacı kapıya kadar gelmiyor. Belki ondan belki mahmurluktan olsa gerek postacının elindeki paketi görünce bir an rüya görüyorum sandım. Değil bayağı gerçekmiş her şey. Lafı fazla dolandırmayayım. Yılbaşı haftasıydı sanırım Türkiye’ deki arkadaşlarla telefonlaşmıştık. Ve ben tabu oyunu rica etmiştim. Sağ olsun Zeynep’ çiğim göndermişti. Ve artık benim de tabum vardı ben de insandımJ Ya da Ankara’ dan ( ki gerçekten Ankara’ dan geldi) tabum gelmiş, evde bir bayram havası, Zeynep’ çiğim beni çok severmiş havası esiyordu. Tabuyla birlikte çok istediğim iki şey gerçekleşmiş oldu.
Dün akşam yemeğine konuklarım vardı. Onlar da bir kutu çikolata getirmişlerdi. Ve bu sabah teyzem beni İkea’ da kahvaltıya davet etmiştiJ Çıkışta bol bol gezdik. Alışveriş yaptık. Saçlarımıza bakım kremleri aldık. Daha doğrusu teyzemin bana hediyesi oldu…
Yani bu hafta hep aldım hep aldımJ Çok güzeldi bir de hepsi üst üste gelince çok mutlu oldum. Mutluluğumda payı olan herkese çok teşekkür ediyorum.
Berlin’deki arkadaşlara buradan açık davet: Tabulu günlere başlasak mı? En kısa zamanda açılışı yapalım 

Yorumlar

  1. Güle güle kullan hediyelerini ;)

    YanıtlaSil
  2. ahhh merci çikolata ınanamıyorum İstanbul'da bulamıyorum ben onu bayılırım afıyet seker olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atatürk havaalaninda var, gecen yaz görmüstüm:)

      Sil

Yorum Gönder