ŞUBAT AYI OKUMALARI

Baharın ilk gününden herkese merhaba, şubat ayında iki kitabımın aynı anda çıkması nedeniyle normalin üzerinde bir koşturmaca yaşadım. Benden bir tane daha olsa dediğim çokça an oldu. Koşturmacalar hala devam ederken şubat ayı okuma listemi bir gün gecikmeli paylaşabiliyorum. Şubat ayında çok sevdiğim yazarların yeni kitaplarını da sipariş vermiştim onlara da kavuştuğum için ayrıca mutluyum fakat yeni kitaplardan bazılarını henüz okumaya başlayamadım. Kütüphane kitaplarının yanı sıra kitaplığımıza yeni kitaplar da ekledik. Umarım önümüzdeki ay onları da okuyup yeni kitaplarla yeni bir paylaşım yapabilirim.

Aşağıya şubat ayında okuduğumuz kitapların listesini ekliyorum. Keyifli okumalar diliyorum.

Geri Dönüşüm Ülkesi, Meryem Ermeydan, Uçanfil Yayınları

Cömert Ağaç, Shel Silverstein, Bulut Yayınları

Nokta ile Çizgi, Norton Juster, Yapı Kredi Yayınları

Yokhayvanlar, Ece Çiftçi, Cançocuk Yayınları

Kurt Oyunu Oynayalım mı?, Gregoire Mabire, Remzi Kitabevi

Peguen Ponky, Zeynep Ilgaz, Tefrika Yayınları

Küçük Gece Kedisi, Sonja Danowski, Beyaz Balina Yayınları

Büyülü Bir Kış, Carl R.Sams II, 1001 Çiçek Yayınları

Kim Bu Konuşan?, Gaye Dinçel, Gergedan Yayınları

Öykü Kahramanları Ülkesi’nde, Gaye Dinçel, Gergedan Yayınları

İnatçı Kirpi Mina, Tülin Kozikoğlu, Redhouse Kidz Yayınları

Öfkeli Örümcek Rıza, Tülin Kozikoğlu, Redhouse Kidz Yayınları

Öpücük Ne Renktir?, Rocio Bonilla, Günışığı Kitaplığı

Pikolo ile Felsefe Öğreniyorum, Gerçek mi Sahte mi?, Thomas Baas, Odtü Geliştirme Vakfı Yayınları

Köpekler Bale Yapamaz, Anna Kemp, Pearson Yayınları

Güneşin Doğmak İstemediği Gün, Mirjam Enzerink, Yapı Kredi Yayınları

Kirpi ile Kestane, Feridun Oral, Yapı Kredi Yayınları

 

Yorumlar