Mart Ayında Okuduklarım💛

 

Kral ile Deniz: Otoriteyi elinde sananların yüzleşmesi👑

Kirpi ve Sergi: Beni çocukluğum portakal bahçelerine götürdü. Çocukken ben de portakal ağaçlarının yapraklarına dikenlerle yazı yazar, resim yapardım.

Yağmur Adam ve En Güzel Dans: Yüreğimde ince bir sızı ve mutluluk bıraktı.

Kafası Karışık Bukalemun: Olur öyle, bazen hepimizin kafası karışabilir.

Ağacın En Tepesinde: Melodisi içime işledi. Oluşum hikayesini ayakta alkışladım.👏

Tuti, Büyümek İsteyen Pire: İpek'in kütüphane seçkisinden. Büyümek için acelesi olanlara.👼

Portakal, Armut, Elma ve Ayı: Yalın, sevimli, az sözcük ve bol eğlence.🍊🍎🍐

Ya Başkası Olsaydım ve Virgül Nerdesin?: Alfabe bulutu serisi, noktalama işaretleriyle şekillenen bir kurgu.

Pelin ve Küçük Dost Karamel: Kitabı okuduktan sonra "eee hani bunun devamı?" dedirtiyor ve renkli diş dolgulardan haberdar ediyor.🐶

Soytarının Tuhaf Hikayeleri: Aman benden uzak dedirten bir ana karakter.

Canını En Çok Ne Yakar?: İpek çizimlerden ürktü. Tavşanı acımasız buldum. Ne gerek vardı bir iddia uğruna tüm bunlara?🐇🐅

Kayıp Oruç Balığı: Oruç tutmak ve balık tutmak aynı kurgu içinde, güzel bir somutlaştırma.🐡

Gece Korsanları: Yatağına girip de uykuya dalamayan hayalci çocuklar, burada sizden biri var.👀

Güvercin Kakası: Çocukların fikirlerine güvenirseniz en büyük sorun için en basit ve etkili çözümü size sunabilirler.💩

Haksızlık Bu: Derinleştirilip gerekçelendirilse keşke, konu güzel.😡

Tepeden Tırnağa: Güne zinde başlamak için şahane.🐒

Harika Bir Hikaye Tarifi: Yemek yapmayı ve hikayeleri sevenler çoktaaan okumuştur.👩🍳👨🍳

Komik Hayvan İsimleri Bakanlığı: Hayvanlar üstüne alınmasın ama gülmeden okunmuyor bu kitap. Aklıma geldi, yine güldüm.

Piraye'nin Bir Günü: Hayvan beslemekle hayvan sever olunmuyor, Piraye gibi duyarlı, dikkatli ve yardımsever insanlar artsın, çoğalsın.🙏

Bütün Gün Esneyen Prenses: Sonunda buruk bir şaşkınlık içindeydim. Oyunsuz büyüyen çocuklar: Prensesler ve Prensler.🏃‍♀‍♂

Akdeniz Sularını Alıp Giderse: En büyük korkularımdan biridir kuraklık. Denizlerimizi, dünyamızı bu kadar hor kullanmayalım. Artık yeter!🏊‍♀🏊‍♂

Başarısızlar Kulübü: Başarılarının konuşulduğu bir dünyada başaramadıklarımızı da konuşalım mı? 🏆

Hep Fazlasıdır Annem: Ruhumuzu, aklımızı, zihnimizi sevgisiyle doyuran anneler. Annemi çok seviyorum.

Hayır!:Yerine göre hayır demek herkesin hayrına olur.

Son Ayı: Belgesel, animasyon, film...Okumadım bu kitabı izledim ve tanık oldum. April senin gibi insanlar senin gibi sözde değil özde dünyaya sahip çıkanların daha çok kükremesi için dua ediyorum.💙💙💙

Limon Kütüphanesi: Bakıcı çocuklar içimi sızlattı. Gerçek ya da kurgu fark etmez daha çok mutluluk bekledim sonunda. Mutluluk kırıntıları yetmedi. 🍋

 

Yetişkinler İçin:

Nü Peride: Tahmin etmesi zor bir son.

 

Yorumlar