Nisan Ayında Okuduklarım💛

 

Bu ay kütüphaneye gidemeyişimiz ve uzun süren hastalık dönemi nedeniyle ortalamanın altında kitap okuyabildim. Okuduklarım arasında tekrar okumak istediğim kitapların olması bana moral verdi. 

Ama Bu Balığın Parmakları Var: Farklı olmanın çevredekiler üzerindeki duyguları bazen olumlu bazen de olumsuz olabilir. Çocuk kitaplarının en güzel yanı mutlu sona ulaşması.

Şeyden Sonra Yaşam: Ateşten sonra yaşamda, ateşin bulunmasının insan yaşamındaki etkisine mülkiyet kavramı üzerinden bakılmış.

Anneannemin Yeşil Kuyruğu: Hayalci ve oyunbaz anneannelere sevgiler.

Gökyüzündeki Gizli Bahçe: Çocuklar dünyayı daha güzeline ulaştıracak.

Mavi Gezegenin Hikayesi: Arka kapak yazısı beni ele geçirmişti. Kurgu bakımından okuduğum en farklı ve güzel kitapların ilk sıralarında yerini aldı.

“Uzayın derinliklerinde, sadece çocukların yaşadığı mavi bir gezegen varmış.”

Hayali Bir Arkadaşın İtirafları: Altını çizmeye kıyamadığım yaşanmışlıkların hikayelerine tanık olma imkanı sunarken düşündüren bir kitap. Kapak çizimine hayran kalıp almıştım. İyi ki almışım.

“Aslında hayali ol ya da olma, yalnızca hissettiğin kadar görünmezsin.”

Bu Kış Kimse Üşümeyecek: Metin ve resimler arasında gidip gelirken kışın soğukluğunu ve yardımlaşmanın sıcaklığını hissettim.

Deniz Kızı: 2020 Gülten Dayıoğlu ödülü olduğu için beklentim çok yüksekti. Kavramlar fazla iç içe geçmişti, ana temadan koptum.

 

Yorumlar