AZ BİLİNEN ÇOK SEVİLEN HAYAL




Herkese merhaba, bugün sizlerle benim için çok özel olan bir çocuk kitabını paylaşacağım. Uzun zamandır titizlikle çalıştığım, emek verdiğim kitabımdan bahsedeceğim. AZ BİLİNEN ÇOK SEVİLEN HAYAL . 
Şu an ne yazacağımı bilemeyecek kadar mutlu ve heyecanlıyım. Geçen yıl oğlum okuldan geldiğinde bana sorduğu bir soru ile hikayenin tohumlarını içime ekti. Zamanla birlikte suladık bu hikayenin tohumlarını. Derken yavaş yavaş büyümeye  başladı hikayemiz. Şimdi oğlumun içime ektiği, birlikte suladığımız o hikaye tohumu büyüdü ve meyve vermeye başladı. AZ BİLİNEN ÇOK SEVİLEN HAYAL adında resimli bir çocuk kitabımız oldu. 
Çok severek ve derin yolculuklara çıkarak yazdığım ilk çocuk kitabım artık raflardaki yerini aldı ve sizlerle kucaklaşmayı bekliyor. İçime ektiği tohumlar için oğluma çok ama çok teşekkür ediyorum. Aşağıda kitabın arka kapak yazısını paylaşıyorum. Keyifli bir okuma yolculuğuna davet ediyorum sizleri.

Tanıtım Bülteninden

"Hayal, yazmayı çok severdi. Her gece uyumadan önce küçük mavi kaplı defterine görmek istediği rüyaları yazar, defterini yastığının altına koyardı. Güneşin sarı, gökyüzünün mavi olduğu sıcak bir gün, pencereye konan küçük mavi bir kuşun getirdiği mektupla Hayal için yeni bir macera başlar. Hayal her yerde özel yeteneğini arar. Aradığı yeteneğin zaten kendisinde olduğundan henüz haberi yoktur. Pes etmeden, türlü zorluklarla mücadele ederek ve deneyerek özel yeteneğini aramaya devam eder. Bakalım Hayal, aradığı yeteneğini bulabilecek mi?

Az Bilinen Çok Sevilen Hayal, adlı öykü içimizde var olan yaratıcılığın ortaya
çıkması için onlara daha yakından bakmamızı söylüyor."











Yorumlar